Historia firmy

Firma Copyline powstała w roku 1996.

Utworzyli ją: Jacek Cymbrykiewicz i Józef Pieluszczak, którzy już wówczas posiadali dwuletnie doświadczenie w sprzedaży i serwisie kopiarek Nashuatec. Wraz z dwójką pracowników utworzyli nową firmę, której celem były: sprzedaż i serwis kopiarek, faksów, duplikatorów i bindownic Nashuatec. Copyline, w odróżnieniu od ówczesnych firm podobnego typu, postawiła na bardzo wysoką jakość serwisu i usług oraz kształcenie swoich pracowników. Dzięki temu w krótkim czasie firma uzyskała status solidności i szybkości działania, co wraz z wysokiej jakości sprzedawanymi urządzeniami na tyle podniosło zaufanie klientów, że wkrótce Copyline stała się niekwestionowanym liderem pod względem najpierw dynamiki sprzedaży, a potem bezwzględnej ilości sprzedanych kopiarek w regionie. Misję firmy określono zdaniem „Wierni do ostatniej kopii…”. Hasło, które firma narzuciła sobie sama, wyznaczyło standardy, których trzymamy się do chwili obecnej. A od czasu powstania Copyline, wiele się zmieniło.

 

 

Jeszcze w roku 1996

Copyline stała się oficjalnym dealerem marki Gestetner, firmy o ponad 100-letniej tradycji w produkcji niezawodnych kopiarek, powielaczy, faksów i bindownic. Wkrótce potem nasza działalność rozszerzyła się o markę Panasonic, która dostarcza nam nowoczesne i niedrogie faksy, kopiarki oraz inne urządzenia elektroniczne. W ciągu kilku lat oferta Copyline rozszerzyła się o produkty następujących marek: Argo, Sharp, Develop, Canon, Hewlett-Packard, Aristo, Toshiba, Fujitsu-Siemens, Maxdata i wiele innych. Jednocześnie dbaliśmy o ciągłe kształcenie naszych pracowników, dzięki czemu cieszymy się do dziś najwyższej jakości serwisem, o najszybszym efektywnym czasie reakcji.

Od roku 1998

Copyline zajmuje się sprzedażą i serwisem komputerów, zarówno osobistych, jak i notebooków. Zatrudniliśmy informatyków o ogromnej wiedzy teoretycznej oraz praktycznej. Jednocześnie, cyfrowa rewolucja urządzeń biurowych sprawiła, że z czasem zaczęliśmy budować dla naszych klientów systemy informatyczne, dzięki czemu Copyline stała się firmą integratorską. Od kilku już lat projektujemy systemy obiegu dokumentów, dzięki czemu oszczędzamy pieniądze naszych klientów, organizujemy im pracę oraz otaczamy ich staranną oraz niezawodną opieką serwisową. Zajmujemy się również projektowaniem i zakładaniem sieci komputerowych. Rok 1999 przyniósł firmie Copyline kolejne doświadczenia, zajęliśmy się aranżacją pomieszczeń i sprzedażą mebli biurowych. Pociągnęło to za sobą zatrudnienie kolejnych osób, wysokiej klasy specjalistów od spraw handlu i produkcji mebli.

Od roku 2002 Copyline

rozszerzyło swoją działalność o sprzedaż oraz dzierżawę sprzętu biurowego; kopiarki, kserokopiarki, drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, oprogramowanie biurowe, serwis kserokopiarek i innych urządzeń biurowych, meble biurowe, wychodząc poza obszar sprzedaży lokalnej Gorzów Wlkp. i okolice, zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie konkurowania na rynku międzynarodowym. Firma stała się wykonawcą kontraktów podpisanych wskutek wygrania zamówień publicznych na realizację dostaw sektora informatycznego finansowanych z udziałem funduszy przedakcesyjnych UE (Phare, Tacis, Meda itd.). Naszą zdolność w konkurowaniu na rynkach europejskich udowodniliśmy poprzez realizację wysokonakładowych przetargów m.in. w Azerbejdżanie oraz Bośni i Hercegowinie. Przyjęta strategia przyczyniła się nie tylko do wzrostu czynników odpowiadających za finansowy rozwój firmy, ale także do znacznej poprawy jakościowego systemu pracy. Ciągle zdobywane doświadczenie międzynarodowe pozwoliło nam również na zdystansowanie konkurencji lokalnej oraz ciągłe budowanie przewagi konkurencyjnej.

Dziś firma Copyline to największa firma w regionie, zajmująca się kompleksowym wyposażaniem firm i instytucji w sprzęt biurowy marki Ricoh, meble oraz rozwiązania informatyczne.